the DeskHelp
In het bedrijfsleven is het team van Your Support actief in de rol van freelance administratie / personal assistant, oftewel the DeskHelp.
omdat:
- U niet (of beperkt) beschikt over secretariële en/of
administratieve ondersteuning.
- U uw tijd en/of talenten wilt besteden aan uw core business;
dat levert al snel meer op dan wij kosten.
wat:
Periodieke (bijv. 2-wekelijks, 1 dagdeel of wekelijks 1 dag)
administratieve / secretariële hulp bij alles wat uw bureau passeert.
Denk bijvoorbeeld aan:
- administratie, cashflowmanagement, debiteurenbeheer,
- verzekeringskwesties, contractbeheer,
- aanspreekpunt voor uw accountant of fiscalist,
- wegwerken inkomende post en archiveren,
- uw powerpoint presentatie, excel sheet of database verzorgen,
- kantoorartikelen bestellen, afspraken maken, reizen boeken, kerstattentie regelen, etc.
de voordelen:
- optimale flexibiliteit, minimaal risico: niet op de loonlijst en
maandelijks opzegbaar,
- veelzijdige competenties: administratief, organisatorisch,
structurerend en ondernemend.